چین

ساخت وبلاگ

هتل گرند مترو پارک پکن چین

معرفی : هتل گرند مترو پارک یکی از هتل های 5 ستاره شهر پکن است که در موقعیت ایده آلی در این شهر قرار گرفته است. این هتل که یکی از بهترین قیمت ها در میان هتل های پنج ستاره را دارا است ، با ساختمان زیبای خود حتی از فاصله دور خودنمایی می کند. در این ساختمان 215 اتاق بسیار زیبا برای شما مسافران تور چین وجود دارد. 

تور لحظه آخری چین 

تور ارزان چین 

تور چین تابستان 97 

تور چین شهریور 97

هتل گرند مترو پارک پکن چین

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع استاندارد، دلوکس،‌اگزکیوتیو و سوئیت هستند که طراحی آن ها مطابق با هنر مدرن بوده و امکانات مینی بار،‌ تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع،‌تلفن، اینترنت،‌ حمام با سشوار، لوازم بهداشتی و مبلمان در آن ها وجود دارد.

امکانات هتل : خدمات برای معلولین، تبدیل ارز، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، پذیرش 24 ساعته، استخر سرپوشیده، سونا، اسپا، زمین گلف، جکوزی، اتاق بازی، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، 8 سالن کنفرانس، خدمات نگهداری از کودکان، شاتل فرودگاهی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، اتاق های بدون سیگار، فروشگاه سوغاتی، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی

هتل گرند مترو پارک پکن چین

رستوران هتل : در رستوران این هتل با نام Sui Yuan انواع غذاهای ژاپنی و چینی مانند غذاهای سیچوان و شاندونگی با بهترین طعم و کیفیت سرو می شوند. هم چنین رستوران های بین المللی زیادی در اطراف این هتل وجود دارند که اگر به غذاهای چینی غلاقه ای ندارید می توانید از آن ها استفاده نمایید.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در منطقه چائویانگ شهر پکن قرار گرفته است و تنها 15 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. شهر ممنوعه تا این هتل تنها 7 کیلومتر فاصله دارد که با ایستگاه مترو که در سیصد متری هتل قرار دارد می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

هتل گرند مترو پارک پکن چین

پیشنهاد ما : یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شهر پکن از لحاظ قیمت و موقعیت که با داشتن امکانات متعدد جلسات، مکان مناسبی برای سفرهای کاری است.

چین...
ما را در سایت چین دنبال می کنید

برچسب : هتل های لوکس چین,بهترین هتل های چین,هتل های مناسب چین,هتل های 5 ستاره چین, نویسنده : admin chin بازدید : 255 تاريخ : يکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت: 16:15

هتل کری پکن چین

معرفی : هتل کری پکن ( kerry hotel beijing ) یکی از هتل های 5 ستاره شهر پکن چین است که جزو مجموعه هتل های زنجیره ای شانگری لا به شمار می رود. این هتل لوکس با طراحی بسیار زیبا و خیره کننده که تمامی طراحی داخلی آن بر اساس هنر معاصر است در قلب شهر پکن قرار گرفته است. هتل کری ادعا دارد با صرف 7000 متر مربع فضای ورزشی بهترین هتل شهر پکن از لحاظ این نوع امکانات است. در این هتل 485 اتاق لوکس وجود دارد.  

هتل کری پکن چین

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع دلوکس، کلاب، سوئیت و خانوادگی هستند که با وسایل لوکس چوبی مبلمان شده اند. در این اتاق های امکانات مینی بار، تلویزیون، میز تحریر، مبلمان، تلفن ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، حمام با وان و دوش، لوازم بهداشتی و پنجره های رو به باغ یا شهر وجود دارند. هم چنین یکی از امکانات عجیب این هتل برای شما مهمانان تور چین وجود منوی بالش در اتاق ها است تا بتوانید بالش مورد علاقه خود را از روی آن انتخاب کنید و خواب راحتی در طول شب داشته باشید.

امکانات هتل : باغ، استخر، استخر کودکان، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، جکوزی، ماساژ، زمین بازی، پینگ پنگ، زمین تنیس، باشگاه کودکان، زمین بدمینتون، خدمات نگهداری از کودکان

هتل کری پکن چین

رستوران هتل : رستوران اصلی تهتل با نام کریز کیچن حدود 100 نوع غذای بین المللی را سرو می کند. رستوران دیگر هتل با نام هاریزون غذاهای چینی سرو می کند که محبوب ترین غذای آن اردک آتشی است. هم چنین دو کافی شاپ نیز در این هتل وجود دارند که در کافه سنترو موسیقی جاز زنده نواخته می شود.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان چائویانگ و در مرکز شهر پکن قرار گرفته است. فاصله آن تا فرودگاه 40 کیلومتر است و تا مراکز خرید خیابان وانفوجینگ 4 کیلومتر فاصله دارد.

هتل کری پکن چین

پیشنهاد ما : این هتل ، هتل مناسبی برای علاقمندان به ورزش، غذا و زندگی لوکس است. هم چنین موقعیت مکانی بسیار خوب آن نیز از نکات مثبت هتل به شمار می رود.

چین...
ما را در سایت چین دنبال می کنید

برچسب : هتل های لوکس چین,بهترین هتل های چین,هتل های مناسب چین, نویسنده : admin chin بازدید : 255 تاريخ : يکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت: 13:16

هتل تیانتان پکن چین

معرفی هتل : هتل تیانتان یکی از هتل های 4 ستاره شهر پکن است که در سال 2007 ساخته شده است و جزو یکی از هتل های لوکس این شهر محسوب می شود. هم چنین قیمت این هتل نسبت به هتل های هم پایه آن بسیار مناسب است که از مزایای آن برای شما مسافران تور چین محسوب می شود. در این هتل 318 اتاق وجود دارند که بسیار بزرگ و زیبا هستند.

تور لحظه آخری چین

تور ارزان چین

تور چین تابستان 97

تور چین مرداد 97

 

هتل تیانتان پکن چین

امکانات اتاق های هتل : صندوق امانات ، تلفن، سیستم تهویه مطبوع،‌ مینی بار، حمام با لوازم بهداشتی ، تلویزیون و اینترنت بی سیم رایگان

امکانات هتل : زمین تنیس،‌ سونا، جکوزی، استخر، کارائوکه، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، آتلیه عکاسی، اجاره ماشین، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ ، شاتل فرودگاهی

هتل تیانتان پکن چین

رستوران هتل : رستوران هتل تیانتان صبحانه را به صورت بوفه به شما مهمانان گرامی تور چین ارائه می دهد. این رستوران دارای ظرفیت 200 نفر می باشد که برای ناهار و شام انواع غذاهای چینی را سرو می کند. هم چنین اگر مایل به صرف غذا در این رستوران نیستید می توانید از چندین رستوران نزدیک هتل که غذاهای حلال سرو می کنند استفاده نمایید.

هتل تیانتان پکن چین

موقعیت مکانی هتل : این هتل در منطقه دونگ چنگ قرار گرفته است. فاصله آن تا ایستگاه مترو Tiantan dongmen تنها ده دقیقه پیاده روی است. فرودگاه شهر پکن در 40 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل می توان به معبد بهشت و سالن نمایش کونگ فو اشاره کرد. هم چنین مرکز خرید سیلک نیز در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. 

پیشنهاد ما : اگر علاقه مند هستید که هتلی ارزان نسبت به خدمات رزرو کنید این هتل می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. اما اگر برای شما موقعیت مکانی در اولویت اول قرار دارد باید بدانید که این هتل نسبت به دیدنی های معروف شهر پکن و هم چنین فرودگاه فاصله زیادی دارد و اجاره کردن ماشین یکی از ملزومات اقامت در این هتل به شمار می رود. 

چین...
ما را در سایت چین دنبال می کنید

برچسب : هتل های چین,هتل های ارزان چین,بهترین هتل های چین, نویسنده : admin chin بازدید : 265 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 18:49